Секретаріат Ради
Управління документального забезпечення
Управління документального забезпечення секретаріату Вищої ради правосуддя виконує організаційні, науково-методичні, контрольні та технологічні функції:
- здійснює організаційно-методичне керівництво роботою з документами в секретаріаті Вищої ради правосуддя;
- здійснює щоденне приймання, перевірку необхідних реквізитів, централізовану реєстрацію, конвертування та відправку документів Вищої ради правосуддя, в тому числі електронних повідомлень і телеграм, поштовим (простим, рекомендованим) та фельд’єгерським зв’язком, веде облік вхідних і вихідних документів, справ;
- організовує опрацювання документів у Вищій раді правосуддя на сучасних науково-методичних засадах, контроль за проходженням документів у Вищій раді правосуддя, формування справ, їх зберігання;
- проводить автоматизований розподіл справ між членами Вищої ради правосуддя;
- організовує в установленому порядку зберігання документаційного фонду Вищої ради правосуддя та користування ним;
- засвідчує у встановленому порядку копії створюваних у Вищій раді правосуддя документів;
- забезпечує підготовку та передавання у встановленому порядку документів НАФ на постійне зберігання до ЦДАВО України.
Структурний підрозділ |
Посада |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Контакти |
---|---|---|---|
Управління документального забезпечення |
Начальник управління |
Дідик Яна Володимирівна |
/044/ 481-06-29 |
Відділ обробки вхідної кореспонденції | Завідувач відділу | Аністратенко Ганна Мар’янівна | /044/ 481-06-29 |
Відділ обробки службової документації | Заступник начальника управління – завідувач відділу | Ратнікова Люся Дмитрівна | /044/ 481-06-29 |
Відділ реєстрації вихідної кореспонденції, контролю за виконанням документів та їх зберігання | Завідувач відділу | Литвиненко Олена Володимирівна | /044/ 481-06-29 |
Останнє оновлення: 13.09.2018