hotline

Секретаріат Ради

Управління документального забезпечення

Управління документального забезпечення секретаріату Вищої ради правосуддя виконує організаційні, науково-методичні, контрольні та технологічні функції:

- здійснює організаційно-методичне керівництво роботою з документами в секретаріаті Вищої ради правосуддя;

- здійснює щоденне приймання, перевірку необхідних реквізитів, централізовану реєстрацію, конвертування та відправку документів Вищої ради правосуддя, в тому числі електронних повідомлень і телеграм, поштовим (простим, рекомендованим) та фельд’єгерським зв’язком, веде облік вхідних і вихідних документів, справ;

- організовує опрацювання документів у Вищій раді правосуддя на сучасних науково-методичних засадах, контроль за проходженням документів у Вищій раді правосуддя, формування справ, їх зберігання;

- проводить автоматизований розподіл справ між членами Вищої ради правосуддя;

- організовує в установленому порядку зберігання документаційного фонду Вищої ради правосуддя та користування ним;

- засвідчує у встановленому порядку копії створюваних у Вищій раді правосуддя документів;

- забезпечує підготовку та передавання у встановленому порядку документів НАФ на постійне зберігання до ЦДАВО України.

 

Структурний підрозділ

Посада

Прізвище, ім’я, по батькові

Контакти

Управління документального забезпечення 

Начальник управління

Дідик Яна Володимирівна

/044/ 481-06-29

y.didyk@hcj.gov.ua

Відділ обробки вхідної кореспонденції Завідувач відділу Аністратенко Ганна Мар’янівна /044/ 481-06-29
Відділ обробки службової документації Заступник начальника управління – завідувач відділу Ратнікова Люся Дмитрівна /044/ 481-06-29
Відділ реєстрації вихідної кореспонденції, контролю за виконанням документів та їх зберігання Завідувач відділу Литвиненко  Олена Володимирівна /044/ 481-06-29

 

Останнє оновлення: 13.09.2018

Повернутися до переліку розділу